Despre Rezervarile Online

Internetul, fiind mai mult decat un ecran publicitar sau un canal de vanzare, necesita o strategie proprie fiecarei unitati de cazare in parte. Pe aceasta cale trebuie puse in evidenta punctele forte ale unitatii, consolidandu-i imaginea pe piata pe care actioneaza, diferentiind-o de ceilalti competitori, contribuind astfel la obtinerea unor bune rezultate.

In prezent, internetul este unul dintre cele mai utilizate mijloace de comunicare din sectorul turistic. Din ce in ce mai multe persoane recurg la acest canal pentru a isi cumpara vacante, rezerva bilete pentru diferite mijloace de transport, camere la unitati de cazare, sali de conferinte sau orice alte servicii turistice.

Portalurile de turism oferă servicii din ce în ce mai diversificate: turiştii nu numai că pot rezerva un sejur on-line, dar vor primi toate informatiile prin posta e-mail şi vor plăti totul on-line.

Rezervările on-line sunt utilizate cel mai mult în domeniul hotelier, al transporturilor aeriene şi pentru serviciile de închiriere autoturisme. Consumatorii pot folosi in general pentru plata cărţile de credit.

Prin intermediul sistemelor de rezervari online independente (IDS) sau Global Distribution System ( GDS) informatiile cu privire la hotelurile din baza de date sunt afisate pe ecranele a milioane de potentiali clienti si a mii de agentii de turism utilizatoare. Marile consortii in turism sau companiile multinationale utilizeaza in mod frecvent acest sistem pentru efectuarea rezervarilor hoteliere, avand chiar categorii de tarif special.

Aceste sisteme de rezervari hoteliere, in majoritate functioneza pe principiul “rezervari online”, fiind cunoscute si sub numele de “ sisteme de rezervari cu confirmare in timp real” sau“ rezervari cu confirmare instant”.

Ideea de baza a acestor sisteme este faptul ca ele scot la vanzare un numar de camere “ sigur/ garantat” alocate zilnic de catre hotelier, clientul putand sa vada in orice moment numarul de camere disponibile, rezervarea putandu-se efectua pe loc, pe pagina de internet, doar cu prezentarea unor garantii de plata ( in general furnizarea datelor de card sau plata unui avans online). Dupa prezentarea tuturor datelor necesare si a garantiilor, clientul va primi confirmarea rezervarii pe loc. O copie printata a rezervarii este trimisa clientului la adresa de e-mail indicata.

Site-urile de rezervari, asa cum le numim noi generic, sunt operate de catre hotelieri prin intermediul unor platforme pe internet numite Extranet. Cu ajutorul acestei platforme hotelierul poate introduce informatiile despre hotel, fotografii, tipuri de camere si tarife de vanzare, poate vizualiza rezervarile iar la unele dintre ele chiar si descarca facturile de comision.

Pentru pagina de web a hotelului Dvs, va oferim o solutie ce garanteaza ferm rezervarile si rezolva problema anularilor. Interfata de rezervari online se poate integra perfect in pagina de web a hotelului, in plus, desi plata se va face la receptie, rezervarile online se fac prin garantarea cu cardul de credit. In situatia in care oaspetii nu se prezinta, suma setata de Dvs in prealabil in cazul de No Show sau Anulare Tarzie este transferata automat in contul hotelului. Scapati astfel de rezervari facute “in joaca”, si sunteti acoperiti financiar. Acest sistem de rezervari este in mai multe limbi de circulatie internationala. Disponibilitatile si tarifele se vor seta de pe o interfata speciala care se poate accesa de pe internet. Rezervarile le veti receptiona pe e-mail, Fax si SMS pe telefonul mobil.

Prin intermediul HOTEL EFFICIENCY veti avea acces la cele mai importante platforme si retele de rezervari hoteliere din toata lumea.

Societatea noastra va initia toate demersurile necesare pentru a fi prezenti pe aceste sisteme si va obtine inregistrarea si datele de acces la aceste sisteme, va efectua setarea si introducerea datelor initiale in sisteme si va asigura training si suport reprezentantilor numiti de societatea Dvs.


PROTECTIA CONSUMATORILOR-ANPC