Un sondaj recent a arătat că agenţiile de turism sunt mai susceptibile de a rezerva un hotel, ca urmare a unui mesaj promoţional pe un GDS.

Aproximativ 80% dintre agentii intervievaţi  au considerat ca GDS a fost cel mai bun mod de a obtine tarifele cele mai bune disponibile oferite de hotel – chiar dacă acesta nu este un tarif negociat.

Studiul a inclus 500 de agentii de turism din 30 de ţări, reprezentând patru ramuri majore ale GDS – Amadeus, Galileo, Sabre si Worldspan .

Studiul a descoperit ca 41% din agenţiile de turism din întreaga lume folosesc platforma GDS mai des decât în ​​trecut, în timp ce 30% contracteaza camerele de hotel de pe GDS mult mai des.

55% dintre agenti au confirmat gradul de conştientizare de mesaje promotionale GDS, amintindu-si de mesajele promotionale afisate pe GDS. Din acest grup, 52% au făcut o rezervare la un hotel la care se arată un mesajul promotional sub forma de titul , în timp ce 68 % solicitat mai multe informaţii analizand ecranul ataşat la mesajul de promovare.
O creştere semnificativă a rezervării unui hotel, ca urmare a unui mesaj promoţional pe un GDS indică gradul de conştientizare a  agenţiilor de voiaj la beneficiile aduse prin recurgerea la promotiile GDS,  in scopul de  a găsi posibilităţi relevante de alegere, avantajoase pentru clienţii lor.

În ordinea importanţei, agenţiile de turism  vor rezerva promotiile GDS atunci cand;
1 – se afişează un tarif promotional pentru datele pentru care sunt in cautare (43%)
2 – se afişează doar destinaţia pentru care sunt in cautare si lista hotelirilor locale(16%)
3 – afiseaza ID-ul GDS al hotelului (14%)
4 – tariful este competitiv, oferind o valoare mai mare decât tarifele standard disponibile ale hotelului (14%)
5 – promotia include informaţii despre facilităţi, stimulente pentru agentiile de turism şi alte suplimente în plus faţă de tarif (13%)

Cu peste 30% din rezervarile hoteliere totale, deciziile de cumpărare prin GDS au început să reflecte comportamentele cumpărătorilor de pe Internet – promotiile relevante si bine orientate ajuta cumpărătorii să ia decizii mai rapide şi de încredere.

De asemenea, sondajul arată că cele mai multe agenţii de voiaj în toată lumea considera că ar trebui ca prin  sistemul GDS sa se ofere tarife echilibrate pe toate plaformele online.

89% din agenţii de voiaj din SUA şi 76% din agenţii de voiaj internaţional considera foarte important ca nivelul tarifelor pentru acelasi tip de camera, in aceeasi perioada sa fie acelaşi disponibil sau similar  pe toate platformele.

 

* Sursa GDS reports si TRG International